Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Αχ αυτός ο άντρας μου!!!

Για ένα πράγμα που μπορούσα πάντα να υπερηφανεύομαι, είναι η μνήμη μου! Άγγιζα τα όρια της καμήλας... Δηλαδή όχι ακριβώς, αλλά πολύ δυνατή μνήμη! Την αδερφή μου δεν την φτάνω, που θυμάμαι τι έκανε τότε που ήταν 2 χρονών, αλλά θυμάμαι απίστευτα πράγματα... Τηλέφωνα, διευθύνσεις, γενέθλια, γιορτές, επετείους και όλα αυτά για πολύυυυυυυυ κόσμο!
Πάντα λοιπόν μουρμούριζα στο Γιάννη που δεν θυμάται τίποτε! Ο υπολογιστής μου ας πούμε έχει κωδικό την ημερομηνία γέννησης μου και μπορεί κάθε φορά που τον άνοιγε να με ρωτούσε!!! Την τελευταία μας επέτειο την θυμήθηκε, γιατί διάβασε το αντίστοιχο post μου... Δεν θυμώνω μαζί του, γιατί ξέρω πόσα πράγματα κουβαλάει στο μυαλό του, πίεση απ' τη δουλειά, απίστευτες ώρες δουλειάς, ευθύνες...
Έλα μου όμως που χθες είχαμε την πρώτη επέτειο του γάμου μας! Ξυπνάω η κυρία το πρωί, ασχολούμαι με το μωρό, πάμε για ψώνια, μαγειρεύω (ευτυχώς έκανα καλό φαγητό... επετειακό!), κάνω δουλειές... Να μην σας τα πολυλογώ, την ξέχασα τελείως την επέτειο, σαν να μην υπήρξε ποτέ αυτή η μέρα!!! Και ρε παιδάκι μου δεν βρέθηκε ούτε ένας χριστιανός να με πάρει ένα τηλέφωνο να μου ευχηθεί!!! Σκάει ο καλός μου μύτη το βράδυ φορτωμένος με τις λουλουδάρες του... 
... και με την τουρτάρα του!!! 
Και μένω μα... συγγνώμη, άγαλμα ήθελα να πω! Γιατί το ξέχασα εγώ και ακόμα περισσότερο γιατί το θυμήθηκε ο Γιάννης!!! Όταν κανονίζαμε τον γάμο, τον πείραζα και του έλεγα ότι θέλω 13/01/13 για να είναι ημερομηνία που δεν θα μπορεί να την ξεχάσει! Και την ξέχασα εγώ...
Να σας πω όμως ένα μυστικό; Χαίρομαι απίστευτα που το ξέχασα!!! Ω ναι, χαίρομαι! Γιατί μια έκπληξη την δικαιούμαι κι εγώ και αυτό ήταν εκπληξάρα!!! Μια απίστευτη γλύκα μου έμεινε απ' αυτήν την τούρτα... Την τούρτα του γάμου μας!!!

16 σχόλια:

  1. Να ζήσετε βρε πουλάκια μου, γλυκά τα χρόνια σας και νόστιμα σαν και την τούρτα του Γιαννάκη! Κι εγώ η γκαμήλα σας ξέχασα! Ου γαρ έρχεται μόνον.... τώρα πια θυμάμαι, με ευκολία, μόνο τα παλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια ειναι απο σενα την γκαμηλα δεν το περιμενα!!! Αλλα τι να πω; Αφου εχω αρχισει κι εγω να ξεχναω!!!
      Ευχαριστουμε πολυ αδερφουλα, το κερασμα απο κοντα και συντομα... Φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωω!!! Μα πόσες ευχές να σας στείλω χαρά μου;;; Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και να ζείτε κάθε σας επέτειο τόσο ωραία όσο η χθεσινή, αρκεί να το θυμάσαι κι εσύ καμιά φορά, ε;; Χαχα!!! Να χαίρεστε την οικογένεια σας γλυκούλα μου και πολλά φιλιά!! Όσο για την τούρτα;; Σκέτο όνειρο δείχνει!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να το καθιερώσω και να το ξεχνάω κάθε χρόνο; Μπα, εδώ ειναι το πάθημα, που γινεται μάθημα!!! ;-) Να 'σαι καλά κορίτσι για τις ευχές σου, σε φιλώ!!! Α! Και η τούρτα όντως όνειρο!!!

      Διαγραφή
  3. Να ζήσετε Σοφία μου!!!! Να είστε πάντα αγαπημένοι και μονιασμένοι!!!!! Να χαίρεστε την οικογένειά σας!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Silena μου γλυκιά σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Να ζησετε! Παντα χαρουμενοι κ ευτυχισμενοι να ειστε! Πολυ ωραια εκπληξουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Μαρία μου ήταν πολύ ωραία έκπληξη!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου, φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Να ζήσετε και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον ! Με γλυκά, λουλούδια, αγκαλιές και φιλιά και παιδικά γέλια γεμάτη να είναι πάντοτε η ζωή σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα έχεις όλα αυτά, τι άλλο να θέλεις στη ζωή σου; Να'σαι καλά Αγγελικούλα μου, σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ!Τι γλυκός!!!!Εγώ πάλι δεν γιορτάζω επετείους και παρόμοια...αφήνω το χρόνο(22χρόνια)απλά να κυλάει....

    Να ζήσετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 22 χρόνια; Απα πα!!! Από βρέφη ειστε μαζί; Μπράβο σας, να τα χιλιάσετε!!! Εμένα πάλι γιατί μου αρέσουν οι γιορτές και τα πανηγύρια;;; Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. πάντα ευτυχισμένοι κι ερωτευμένοι να είστε Σοφάκι!! Και μπράβο του που το θυμήθηκε!! Και σου έφερε και λουλούδια και γλυκα!!! Τέλειος!! Εμένα το πολύ πολύ να μου φέρει κανένα λογαριασμό όπως ανεβάινει..χαχαχα!! πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογαριασμό δεν θα μου έφερνε σιγουρα, γιατί συνήθως τους ανεβάζω εγώ!!! ;-)
      Η αλήθεια Ελπίδα μου ειναι ότι του το θύμισαν, αλλά το αποτέλεσμα μετράει... Αν το ξέρει, όλο και κάτι θα φέρει!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο στο αγόρι σου το γλυκό!!!! Πολύ καλα έκατσαν οι συγκυρίες Σοφάκι και την ξέχασες και έτσι το αντράκι σου σε εξέπληξε!! Σας εύχομαι παντοτινή ευτυχία και υγεία στην ομορφη και γάργαρη ζωή σας!!!
    Καλή χρονία κοριτσάρες και οι δυο. Να είστε πάντα αγαπημένες και τρελούτσικες. Παθιασμένες με οτι κανετε και αληθινες!! Χαιρομαι πολυ που σας e-γνωρισα και σας διαβαζω παντα με ενα χαμόγελο στα χείλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πω τώρα εγώ; Τι υπέροχο σχόλιο ειναι αυτό; Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου για τις ευχές σου και ακόμα περισσότερο για όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που μας γράφεις!!! Σε φιλω γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή