Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Το κέικ της Κικής...

Μετά το κοτόπουλο της καπετάνισσας είπα να δοκιμάσω κάτι ακόμα από την blogογειτονιά μας. 
















Από την πρώτη στιγμή που είδα το κέικ της Κικής κάτι μου έκανε! Θέλεις το φουντουκάκι που περιέχει, θέλεις ο άγνωστος για μένα συνδυασμός σοκολάτας-κανέλας, θέλεις οι λαχταριστές φωτογραφίες της Κικής... Ε! Πείσθηκα και μπήκα στην κουζίνα.

Συνταγή κι εκτέλεση στο link παραπάνω. Εγώ το μόνο που μπορώ να σας μεταφέρω είναι οι απίστευτες μυρωδιές που πλημμύρισαν την κουζίνα μου! Και μετά ήρθες η υπέροχη γεύση... Ο συνδυασμός σοκολάτας-κανέλας με κέρδισε! Και το φουντούκι που έσκαγε στο στόμα ήταν σούπερ! Δοκιμάστε το!
















Καλή όρεξη!

Υ.Γ.= Πάλι έκανα λίγο τα δικά μου... Έβαλα τρίμμα φουντουκιού και σταγόνες κουβερτούρας, γιατί αυτά είχα! Και σαν γνήσια ξεχασιάρα που είμαι, δεν έβαλα μπέικιν! Ευτυχώς δεν ήταν καταστροφικό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου