Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ελαφριά δίχρωμη μους...

Κυριακή σήμερα! Τι καλύτερο από ένα γλυκάκι; Ένα πολύ ελαφρύ και εύκολο γλυκό, που μπορεί να ικανοποιήσει πολλούς ουρανίσκους!
















Η μόνη δυσκολία του (δεν το λες και ακριβώς δυσκολία) είναι το καραμελωμένο ζαχαρούχο. Η διαδικασία είναι πολύ γνωστή, τοποθετώ το ζαχαρούχο σε μια κατσαρόλα με νερό, τόσο όσο να σκεπάζει το κουτάκι και το βράζω για 2 με 3 ώρες (ανάλογα πόσο σκούρα και σκληρή θέλω την καραμέλα). Εγώ συνηθίζω να βράζω 3-4 κάθε φορά, για 2 ώρες και τα διατηρώ στο ψυγείο για αρκετό καιρό... Όχι δηλαδή πως προλαβαίνουν να μείνουν!

ΥΛΙΚΑ:

1 φυτική σαντιγί KRE TORRE
1/2 κουτάκι ζαχαρούχο σε μορφή καραμέλας
100 γρ κουβερτούρα 
1 βανίλια
15 μπισκότα της αρεσκείας μας
Σταγόνες Κουβερτούρας (για την διακόσμηση)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Βάζουμε στο Multi τα μπισκότα (εγώ έβαλα 10 oreo και 5-6 digestive, γιατί μου αρέσει το αποτέλεσμα που έχω στα χρώματα!)

και τα θρυμματίζω, όχι τελείως... θέλω αν χτυπάει λίγο στο δόντι
















Βάζω από 2 κουταλιές της σούπας σε κάθε ποτηράκι. Σ' αυτό το σημείο μπορούμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε και στα cheese cake, δηλαδή να λιώσουμε μαργαρίνη και να ανακατέψουμε μ' αυτή τα μπισκότα. Εγώ προτιμώ να μην το κάνω, για δυο λόγους. Πρώτα απ' όλα γιατί η μους είναι πολύ ελαφριά και δεν θέλω να την βαραίνω και δεύτερο γιατί δεν θέλω κάτι σκληρό μέσα στο ποτήρι μου, που θα με δυσκολεύει στο να το κόψω!
Ψιλοκόβω την κουβερτούρα και την βάζω να λιώσει σε μπεν-μαρί

Βάζω την κρέμα γάλακτος στο μίξερ και χτυπάω μέχρι να γίνει σαντιγί

προσθέτω και την βανίλια

Χωρίζω την σαντιγί στα δυο. Στο ένα μέρος (αυτό που έμεινε στον κάδο του μίξερ) προσθέτω την καραμέλα και χτυπάω μέχρι να ομογεννοποιηθούν τα δυο τους.

Στο άλλο μισό προσθέτω την λιωμένη κουβερτούρα και ανακατεύω απαλά.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα με την καραμέλα...

Και αυτό με την σοκολάτα. Το ξέρω ότι δεν είναι αρκετά σκούρο, αλλά η σοκολάτα είναι αρκετή για να κρατήσουμε ισορροπία στις δυο γεύσεις.

Βάζω στα ποτηράκια πρώτα την σοκολατένια μους, με την βοήθεια ενός κουταλιού.

Την δεύτερη μου προτιμώ να την βάζω στο κορνέ και να φτιάχνω σχηματάκια από πάνω.

Γαρνίρω με σταγόνες κουβερτούρας (ή καραμελωμένους ξηρούς καρπούς) και απολαμβάνω!


Καλή όρεξη!

Υ.Γ.1= Αυτή η δοσολογία βγήκε 8 ποτηράκια, 4 ψηλά και 4 χαμηλά.
Υ.Γ.2= Το Σάββατο το βράδυ είχα κόσμο στο σπίτι και τους άρεσε πολύ! Περισσότερο γιατί πριν είχαμε φάει του σκασμού και η μους ήταν τόσο ελαφριά που δεν σε μπούκωνε. Βέβαια ο αντρούλης μου δεν την ενέκρινε 100%... Τι να κάνουμε; Δεν μπορούν να είναι όλοι ικανοποιημένοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου